Garancia

Használati és kezelési útmutatók: cipők, textilek

Garanciális problámával hívja a +36 70/684-1210 telefonszámot, vagy E-mailen a snkrz.kermi@gmail.com címen
A Garanciális elérhetőségek a már hordott, hibás termékek javításával, és bevizsgálásával foglalkozik. Minden más esetben a kapcsolatok fül alatti Webshop ügyfélszolgálathoz lehet fordulni.


Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék(ek) átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.
Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.


[Közlési és igényérvényesítési határidők]
Ptk: 6:169 §:A fogyasztó a hibát – annak felfedezése után – késedelem nélkül köteles közölni a gyártóval. A szavatossági jogok alapján a hibát a hiba kezdetekor a legrövidebb időn belül jelezni kell, ez nem jelentheti azt, hogy a meghibásodott terméket, lábbelit tovább hordja, használja vagy a keletkezett kárt növelje. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.


„A hiba kialakulása után a bejelentésig a lábbelit már nem szabad tovább hordani-ellenkező esetben a szavatosság elvesztését vonja maga után.”
A meghibásodott termék további viselése nem tekinthető rendeltetésszerű használatnak-„túlhordás.”


Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Értelemszerűen bármely kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a termék(ek)et vissza kell juttatni a Szolgáltató részére, az Ügyfélszolgálat megjelölt címére. A Szolgáltató kizárólag tiszta terméke(ke)t vesz át, a nem tiszta terméke(ke)t visszaküldi az Ügyfélnek.


Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Kicserélés vagy elállás esetén az Ügyfél nem köteles a termék(ek)nek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A termék(ek) azon értékcsökkenését, amely a nem rendeltetésszerű használat következménye, az Ügyfél köteles megfizetni a Szolgáltató részére.


Hibás teljesítés esetén a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan az Ügyfélnél felmerült költségeket kizárólag a költségek hitelt érdemlő igazolását (számla, postai ajánló szelvény, stb. bemutatásával) követően fizet meg az Ügyfél részére. Ha a termék meghibásodásában az Ügyfelet terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a termék hibája a teljesítést követően keletkezett (azaz a Szolgáltató nem hibásan teljesített), akkor a szavatossági jog érvényesítésével felmerült költségek (beleértve a termék Ügyfél részére történő visszaküldésének költségét is) az Ügyfelet terhelik.


Kellékszavatossági igény érvényesítéséhez nyilatkozat itt elérhető: PDF

Amennyiben az Ügyfél kellékszavatossági igény érvényesítésére nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a termék hibájának leírását, a választott szavatossági igényt, az Ügyfél nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.


A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk

Postacímünk: Budapest 1139 Hajdú u. 42-44.fsz.5.
A CSOMAGRA ÍRJÁK RÁ: "SNKRZ KERMI"


Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.


A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.


A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
a) Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
b) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületek elérhetőségei megtalálhatóak : http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek


A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

  • ›› Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • ›› Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • ›› E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • ›› Fax: 06 (1) 488 21 86
  • ›› Telefon: 06 (1) 488 21 31


Budapesti Főváros Kormányhivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

  • ›› Címe:1052 Budapest, Városház u. 7.
  • ›› Levelezési cím:1364 Budapest, Pf.: 144.
  • ›› Telefon: 06-1-450-2598
  • ›› E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu


c) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

10.000 ft
felett ingyenes
szállítás
100% pénz-
visszafizetési
garancia
Email: info@snkrz.hu
Üzleteink
Árkád Westend Aréna
Iratkozz fel a hírlevelünkre
FÉRFI
NŐI
GYEREK