Segítség

INFORMÁCIÓS TELEFONSZÁM ÉS RENDELÉSFELVÉTEL

Bármikor rendelhetek?
Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.


Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
Szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.


Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
A szállítás 10,000-ft feletti vásárlás esetén díjtalan.


Mennyibe kerül a kiszállítás?
Amennyiben a rendelés összege nem éri el az 10,000-ft-ot a kiszállítás díjja az országon belül egységesen 1200.-Ft


Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.


Mikor kell fizetni?
Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor.


Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
A rendelésed 2-3 munkanapon belül megérkezik, de legkésőbb egy hét alatt.


Csak regisztráció után tudok rendelni?
Igen, rendelni csak regisztráció után lehet, viszont néhány másodperc alatt ezt meg tudod csinálni, de valójában csak az adatok pontos egyeztetése miatt szükséges,
hogy mindenképp megkapd a rendelésed.


Milyen időközönként küldtök hírlevelet az új termékekről?
Hírlevelet havonta 1-2 alkalommal küldünk, ha új termékek érkeztek.


Bővülni fog még a kínálat?
Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.


Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?
Igen, a rendszer elmenti a címedet, de többet is fel tudsz venni egyszerre és rendeléskor választhatsz, hogy melyik címedre kéred a csomagot.


Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi vagy a gyártó vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.


Garanciális problémával kapcsolatban hova fordulhatok?
írjon a következő E-mail-ra:
Hívja a következő telefonszámot: (Telefonszámok később érkeznek.)

10.000 ft
felett ingyenes
szállítás
100% pénz-
visszafizetési
garancia
Email: info@snkrz.hu
Üzleteink
Árkád Westend Aréna
Iratkozz fel a hírlevelünkre
FÉRFI
NŐI
GYEREK